اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان
 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

دریـــــافــت کـــــد

MP3 لینک دانلود
لینک دانلود تصویری


  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ‏
خدايا باش براى ولى خود
الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى
حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در
هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِيّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَليلاً
اين ساعت و در هر ساعت يار و مددكار و نگهبان و رهبر و ياور و راهنما
وَعَيْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
و ديده‏ بان تا او را از روى ميل و رغبت مردم در روى زمين سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت17:29---20 مرداد 1392
سلام من تحقیقاتی درمورد ظهور کردم که اگر شیعیان تا چهل روز عبادات خودرا خالصانه کنند او میایدحالا من طرحی دارم که اگر میتوانید هرروز سوره یحشروبخونید وتقدیم به اقا کنید تاهم ظهور نزدیک شود هم درکار شما گشایش شود انشالله اللهم عجل لولیک الفرج

...
ساعت14:33---24 ارديبهشت 1391
سلام. وبتون بسیار باصلیقه و زیباست وازاین مهمتر بامحتوا، موفق باشید.صلوات

آوای خستخ (هانیه)
ساعت2:32---10 خرداد 1390
! خدایا

دوستانی دارم به مانند کوه های سر به فلک کشیده استوار و بزرگوار

رفاقت با آنها شرف است و مصاحبت با آنها ضمانت سلامت

در کنار آنها بودن حق است و فراموشی آنها محال و دعا برای ایشان واجب

خدایا ! پس تمنا دارم همیشه سرافرازشان بدار

دوستشان دارم همیشه دوستشان بدار




گمشده
ساعت22:04---8 خرداد 1390
سلام دوست عزیز یه خواهشی ازت دارم من یه مشکلی دارم نظر کردم اگه میشه ۵ تا صلوات براى حل شدن اين مشكل بفرست راه دوري نمي ره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 8 خرداد 1398برچسب:, ] [ 9:58 ] [ لیلی سواری ] [ ]
.: Weblog Themes By dokhmalepapa :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 7840
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

bahar22

كد پرواز پرندگان

فالنامه-<